ZEhrA_94 canım ben o agrıyi sancıyı kasıklarım da hamıle oldugum gunden berı cekıyorum 12 hafta dayız hala agrılarım devam ediyor. Doktor fitil yazacagım agrı oldugunda kullan dedi kabul etmedim dayanabilecegm kadar agrı sancı oluyor cok yormamaya calısıyorm kndımı. Magnezyum eksikliğinden dolayı olabilir kabak cekırdegı ye dedi onu deniyorum smdı biraz daha rahatlatıyor sankı..