senemyavas Merhaba anneler 🙋🏻♀️ Hamileyken saçına kına yakan oldu mu? Yakıp da Bi zararını gören oldu mu? Bi de bebek kızıl olur hurafesi var (keşke gerçek olsa) 😂 Deneyimlerinizi, yorumlarınızı ve fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😊
Meryem15Denizzz senemyavas bende yapacaktım ama doktor izin vermedi tamamen doğal olduğunu bilemessin içerisine bişey karıştırmadıklarından emin olamazsın karışmamış olsa bile kına şuan sana yaramayacak belki dedi yapma dedi
Gizem_37 senemyavas hic bir bilgim yok canm ama bende sacimi kestirmeyi dusunuyorum hamileyken sac kestirilmez bebegin omru kisa olur diye bi hurafe var nolur nolmaz diyip bekliyorum hala
AsenaArda senemyavas Kınanın hiçbir zararı olmaz bebişe de size de o yüzden kullanmaktan korkmayın 😊 Ben bakarken bir kere kına yakmıştım ama her banyoda kına azar azar saçımdan aktı. Bence kuaförde yapılan saç boyalarından binbir kat iyidir, saç boyaları hem kanserojen madde içeriyor hemde hamilelik döneminde zararlı olduğu için uygulanmıyor bildiğim kadarıyla
senemyavas Meryem15Denizzz orası öyle amaaa normal boya zaten sakıncalı olur diye kullanamıyorum. Her gittiğimde sormayı unutuyorum 🤦🏻♀️ sen kaç haftalıkken sormuştun peki doktora
senemyavas Gizem_37 sormaa uçları mahvoldu hala kestiremiyorum. Ailem izin vermiyor 🤷🏻♀️ çok saçmaaa
Sinem92 senemyavas bugün normal boyayı sordum doktoruma, bugüne kadar saç boyası yüzünden zarar gören bir bebek olmadı, boyatabilirsin. Hayatımızdaki tek kimyasal onlar değil sonuçta. nasıl mutlu olcaksan onu yap dedi
senemyavas Mutlu12 ay gerçekten mii bende istiyorum yakmayı ama özellikle kızıl olanlar varmış çilleri falan oluyormuş 😂 Belki olur diyerek bende yaksam mı ki 😅
Mutlu12 senemyavas yak canım yak bir şey olmuyor 😁 kızım da da çok yaktım bembeyaz teni sarı saçları var oğlum da öyle 😁
senemyavas Sinem92 doktorun harika 😂 Tam benim düşüncelerim Yediğimiz içtiğimiz bile doğal sağlıklı değil
Sinem92 senemyavas valla 24. Haftaya kadar boyatmadım bugün aklıma gelmişken sorayım dedim tam istediğim cevabı aldım 😀kesinlikle, hiç bişey sağlıklı değil. Birisi yazmıştı fondöten sürüyorum her gün zararı olur mu diye. Onu da sordum çok güldü doktor 😀
senemyavas AsenaArda benim saçlarım normalde boyaa Kına zaten boya üstüne tutmayacak Dipleri 4 5 cm kendi saçım. Aman aman önemli değil kızıl Bi bebem olur mu ihtimalini çok sevdim 😂😂Ama bu sefer de bebeğim kızıl olmazsaa üzülürüm 😂
AsenaArda senemyavas Yani olmaz diye düşünüyorum ama isterseniz deneyin denemekten bir zarar çıkmaz 🤗