Uadmr Merhaba kızlar klomen kullandım çatlama ignemi oldum doktor duphaston verdi aranızda var mı kullanan bu şekilde kullanan varsa günde kaç tane kullanıyordu söyleye bilir misin
Uadmr Dlktpl canım 10 gün sonra bıraktın içmedin dimi çok kararsız kaldım ya bıraktıktan sonra genelde adet getiriyor bugün içtim ama pişmanım yarın dan sonra içmesem sıkıntı olur mu acaba napacagimi şaşırdım
Cyln7701_ Uadmr Evet canım şuan hamileyim 22 +3 oldum ben iğneyi bıraktıktan dört buçuk ay sonra doğal yoldan gebe kaldım
Esraabulut Ben bu ay yumurtam büyümedi diye verdi adet söktürmek için sabah akşam 10 gün kullandm adeti bekliyorum bu ilac nasıl bişi ya hem adet söktürmek için hemde bebeğin tutunmasını sağlıyor anlamadm valla bilen varmı 🌝
mom101 Esraabulut canım bendede sağ yumurtalıkta pco var ve doktorum dyufaston yazdı ilk ay kullandım adetin 17-26 günleri şimdide kullancam bence kullanma zamanına göre deyişiyor
DiplomaliEvHanimi Dlktpl canim benim kan durdu suanlik bisy yok ins bitmistir ya yarin kontrolum var femera dun bitti 😍🙏🏻