37 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç ilaç kullanmadım 2-3 defa çok şiddetli baş ağrısı yaşadım ben iki şekilde geçirme yöntemi uyguladım. İlki baş ve işaret parmak arası bi yer var orayı sıkınca çok iyi geliyor ve hafifletiyor kendim yapamıyorum ama eşime sıktırıyorum biraz da başımı ovuyor. İkinci yöntem ise belki demode bişey ama gerçekten işe yaramıştı bi tülbent ile başımı sıkıca sarıp beklemiştim. Bu iki yöntem sayesinde bi kez dahi ilaç kullanmadım istesem doktoruma danışıp ilaç alırdım ama boşuna kafamı kurcalamak istemedim denemenizi tavsiye ederim