Merhaba kızlar, ben tam 35 haftalık hamileyim, bebeğimin gelişimi 2 hafta önde, doktorumuzda biraz erken gelebilir demişti.bir haftadır çok şiddetli olmamakla birlikte adet sancıları çekiyorum, kasıklarım belim bacaklarım ağrıyor. Bugünde 4 saattir karnım taş gibi ve yürüdüğümde batmalarım oluyor. Doktora gitmedim daha. Sizce normali midir yoksa gitmeli miyim acile ? Ne olur yardım edin😢😢😢