Kızlar merhaba 33+5 haftalık hamileyim bebeğim baya aşagıdaymış baş aşağıda nts ye girdim normal çıktı erken doğum olabılırmış progestan kullanıyorum çiğer geliştirici iğne verdi bana bugün ilk tozunu oldum 2 ciyi yarın olucam böyle okup zamanında doğum yapan varmı dua edin bana ne olur 37 38 haftaya kadar gelmesin bebişim 🥰🥰