Etum0416 bu zamana kadar hep 3 hafta da bir gitmeye çalıştım dediğin gibi hem merak hemde insan özlüyor ☺️Hatta 2 hafta da bir bile bir kaç kez gitmiş olabilirim. Zaten şuan 30 haftalığız artık ileriki zaman da sıklığını artttırır doktor☺️ Bence 3 hafta da bir idealdir için rahat olsun git boşver 😉