Aydan95 Merhaba canlar❤️19 haftalik hamileyim. Bebegin hareketlerini 2-3 gun onceden hissediyordum. Ama bugun sanki daha az hiss ettim. Korkacak birsey varmi?😔
zntrkn Aydan95 canım endişelenme günleri günlerine tutmuyor bende 21+3 oldum 20+1 de hafif kıpırtılar hissetmeye başlamıştım. Mesela dün kendimi yorgun hissediyordum sadece bir kere hareket etti bende endişelendim birşeyler yedim ekstra akşam birkaç kez daha etti. Şimdi de yerinde durmuyor mesela 😊
Dibeee Aydan95 bende 4 haftadır hissediyorum baya baya ama 2 gündür pek hissetmiyorum uykuya ı gecti acaba yoksa yermı degistirdi anlayamadım 19+1 im
Nesizade05 Aydan95 merhaba ben de 19+2 yim benim de düzensiz hareketleri bu haftalarda olabiliyormuş doktor gün içinde ayakta kaldığında beşik gibi sallandığı için uyur eğer hareket hissetmezsen çikolata ye sessiz bi yerde uzan dinle hareketlerini hissedersin demişti
Canscan Aydan95 henüz çok küçük normal hareketlerini az hissetmen cnm 22 hafataya kadar bile hissetmeyen var normal 👍
Aydan95 zntrkn yaa insallah oyledir😕korktum biraz kalp atisi gibi hiss ediyorum ben yada gidiklama gibi sende de ogle mi tatlim?
zntrkn Aydan95 canım benim daha çok içimde balık yüzüyormuş gibi kıpırdanma hissediyorum biraz da kiloluyum oturunca hissediyorum 😌
2kizanasi Bu haftalarda daha hareketleri belingin değil, düzenli değil ben 19da hissettim, 21de falan düzene girmişti gece gündüz gümbür gümbür 🐣
Aydan95 2kizanasi Rabbim saglicakla kucagina almayi nasib etsin canim❤️Normalda bazi gunler daha haraketli oluyor bugun biraz az oldu ya ondan merak ettim
2kizanasi Aydan95 cümlemizinkini inşallah :) Bugün daha çok uyuyor olabilir, sizin hareketli olduğunuz günlerde de çok oynamaz vs vs endişelenmeyin hiç :)
Semanur72 Aydan95 bende 19 haftadayım ama halen hısetmedım ılk gebelıgım ve korkmaya başladım 😒bılgılendırın lütfen
Sinem1- Aydan95 ilk gebelik canım 15’inci haftadada hissedebilirsiniz demişti doktor değişiyor hamilelikten hamileliğe karın yapısı sert olduğu zaman hissetme gecikebilirmiş
Derya2405 Aydan95 ben de 19 haftalik hamileyim son 1 haftadır sol kasigimin orda yumruk gibi sertlesiyor ayaklarini veya kafasini oraya getiriyor oda hareketlerimi kisitliyor sadece
Aydan95 Derya2405 yumruk gibi sertlesme bende de oluyor merak ediyordum acaba neden ogle oluyor diye😕
Derya2405 Aydan95 dun gece ayni sekilde yine oldu hareket edemedim ama benim bebeğim erkek asagida olurmus genelde o yuzden pek ustune düşmüyorum