Nurorhn bebe yağlarını kesinlikle kullanılmasını tavsiye etmiyorum. İçeriğinde ne olduğu belirsiz. Ben ilk başlarda kullandım alerj yapmıştı, göbeğimde benek benek bişiler çıktı kaşıntılı. Daha sonra sadece doğal kantaron yağı ve Hindistan cevizi yağı kullandım. Çatlağımda yok denecek kadar az