Burcu_asf Merve1643 oyy oyu 39 haftalık olduk bugün ne gelen var ne de bi tık az önce arkadaşımın doğum yaptığını öğrendim 35 haftalık hamile kıskançlık sardı şimdi beni o doğurdu da ben niye dogurmadim daha diye 🙄🙄🙄 Allah'ım ne hâle geldim
Meliha_nur Aynen bende oyle diyodum ki bugun 1.bucuk cm acilmam oldugunu ogrendim bebek kanalda degil yakin ama degil asıri baskidan acilmam var yasasin dedim
Duchess Meliha_nur benimde aynı 39+2 deyim doktorum bekleme taraftarı değil cuma alalım diyor 😞😞 ben normal doğum istiyorum ama açılmam devam etmiyor ne yapıcam bilmiyorum sancımda yok sende durum nasıl
Merve1643 Hurma yedim arada yürüyüş yapıorm duş alıyorm eğilip kalkma VS ama bende de açılma yok yarın kontrolum var doktor sunı sancı verıcem dedı ama biraz daha beklenmelı mı bılemıyorm bekledıkcede stres oluyor insan
Meliha_nur Merve1643 valla ben dinlemedi gecen haftadan beri doktor 40 bulur dedi her gun2 dafa sadece belime 15 dk sicak su tutuyordum birde esime hafif hafif masaj comelip kalkma hareketi 3 gundur ishalim asıri bugunde gittim acılma var kanalda degil yuruyus hareket merdiven sicak su 9 hurma dedi yas hurma ama kuru medine hurması degil
Fatmaoguzmelek Duchess bende 39+4cnm doktorum 10 gün daha bekleyecek 2 cm acilmam var şancı yok 1 gün bile fazla kalması daha iyi emin ol dedi bizde bekliyoruz
Bestte9989 Merve1643 39+2 beklemedeyiz bakalım afedersiniz sümüksü akıntım var ama anlamıyorum nişan mi normal akintimi 😅 bide iki gündür çok halsizim başkada biseyim yok😂
Bellazarea Bestte9989 Aynı şekilde bende bugün sümüksü akıntıyı farkettim, 38+2 yiz, çatı ağrım aşırıydı şu son 3 gün, şuan pilates topunda zıplıyorum, 1 saat sonra doktora gidicem bakalım ne dicek 🤷🏻♀️
Merve1643 Bestte9989 akıntı oluyor arada su geldın I anlarsınız bence daha fazla olur akıntıdan, bende gunlk ped kullanıyorum uzun zamandır umarım anlarım 😀
Meliha_nur Meliha_nur bende sabah oldum persembeye kadar olmassa sunk vereck ama az az kasilma ve sanci geliyo