Ftmtsdmr Ben hiç memnun degilim canım doktorlarından. Mecbur kalmasam hiç gitmem valla. Cinsiyetini tam bilmiyorum bebegimin. Iyice bakin doguma 3 ay kaldi artk biseyler almam lazm dedim. Sende hem erkek hem kiz giyecek biseyler al o zaman diyor. Mustafa sürücü vardi oda gitti zaten. Fahrünnisa, semra, elif ece bide oguzhan var doktor olarak. Bu sefer semraya randevu aldm bakalm o nasl doktormuş