Esemsu Hayalperesttt tam apis arasinda iki beyaz karsilikli cizgi yok mu orasini dedim genelde kızlarda oyle oluyor valla bende hep netten kiz erkek cinsiyet ultrason fotolarina bakiyorum erkekler baya net belli oluyor tabi görüntü acisi da cok onemli herkesin gonlune gore ve en onemlisi saglikli evlat versin ondan gelen basimiz ustune
Mila4 Merveyunus31 doktorlarda erken haftalarda nuba göre tahmin yapıyor.nub çıkıntısı var bebeklerde dikse erkek paralelse kız oluyor..
2mucizembenim H<a href="https://hizliresim.com/gPNagN"><img src="https://i.hizliresim.com/gPNagN.png"></a>
2mucizembenim H[url=https://hizliresim.com/gPNagN][img]https://i.hizliresim.com/gPNagN.png[/img][/url]
Ipeku Bende 13+5im carsamba devlette persembe ozelde kontrolum var bakalm bi tahminde buluncaklsrmi cok merak ediyorum 😍 hangisi olursa taviki kabulum ama biran once belli olsun biseyler alayim diye hevesleniyorum 😂
3birden Merveyunus31 Daha çok küçük canım değişme ihtimali çok yüksek k bu haftalarda kıza meyilli ama 12haftadan büyük olmalı.
Hayalperesttt Semiha89 aynen annem hep der biz eskiden doğunca öğrenirdik diyo onun tadı daha güzel diyo