Hlyyldz bende oldu canım içime hep erkek doğdu kıza ihtimal bile vermedim ama bir yandan deli gibi kızım olsun istiyordum doktorumuz 10. Haftada erkek gibi duruyor ve sonraki kontrolde belli olur dedi bunun üstüne 14.haftamda kız dedi tabi ki çok sevindim ama içime dert oldu bu durum başka doktora gittim 16. Haftada kız gibi duruyor dedi yani erken haftalarda böyle karışıklıklar olabiliyor o yüzden 16. Haftada cinsiyet söylenmesi gerekir tabi gösterirlerse😊