Azrazerin Hayalperesttt sen oğluna isim düşün daha ne kadar göstersin aha işte erkeğim diyor çocuk inan bana anne diye bağırıyor🤣
Hayalperesttt Azrazerin öyle dir demi🤲🤲 ya eşimi ikna edemiyorum özeldeki doktor hiçbir şekilde bacak arasını görmediği halde kız diyince eşimde kız diyo bende erkek😂
Evita Hayalperesttt Benimki hep kapadı bacağını.18. De gösterdi:) stres yapmayın eninde sonunda ortaya çıkacak.
Glsm96 Hayalperesttt bende devlete gidiyordum 24 e kadar erkek di özele gttim kız dediler ve kız diye biliyoruz şuanda
Ftskrbck_6106 Hayalperesttt bugün bende benzer durumu yaşadım 13 haftalikken erkek dedi bugün gittim kıza benziyor dedi 19 haftaligim anlamadım 🙈🙈
Ftskrbck_6106 Hayalperesttt kısmet ama benim içine erkek doğuyor bu 3.olucak inşallah 2 tane kızım var inşallah erkektir diye umut ediyorum ama tabi Rabbim ne getirise sağlıklı hayırlı evlat versin ama eşim biraz üzüldü sanki 🙈
Miniminti Bana da 12.haftada kiza benziyo dedi.bugun 14+1 gittim kiz kesin dedi doktora sordum birkac kez kesin mi diye kesin dedi ama burdaki yorumlari okuyunca şüphe düştü icime