sndsk Kızlar 25 haftalık hamileyim bugun bebeğim pek fazla hareket etmedi bi tarafa toplanıp kasılıyor sanki karnım yamuluyor 😭 normal mi hastaneye gitmeli miyim
seymaemree sndsk Aynı durum bende de var 22 haftalık hamileyim toplandığı tarafı ovarlarsan belki başka tarafa gider bende öyle oluyor 😆
Yzeze sndsk bu kötü bir şey mi? Benim ki hep sağ tarafta. Sağ tarafa doğru karnım yamuk. 37. Haftadayım. Sıkıntı olduğunu sanmıyorum.