Susam06 Kızlar merhaba 7+6 hamileyim . Hamile kalmadan önce tiroidim 2.50 civarıydı , 3 hafta sonrasında ölctürdügümde 2,84'lere yükseldi gecen hafta ölcüldügünde de 3,01 çıkmış. Bu sekilde yükselmeye devam eder mi ? Yaşayan var mı ?
Kbrbydk Susam06 evet haftaniz yükseldikçe bebek sizden daha fazla hormon alıyor. Bu yüzden yükselmeye devam eder. İlaç baslatmadi mi doktor?
3melekannesi Susam06 yükselir o yüzden dahiliyeye gitmen gerek ilaca başlatır hemn benimde yükseldi ilaç kullanıyorum şuan takipteyim
Liliz Susam06 canım benımde 4 kusur cıktı. Doktorum senınde dedıgın gıbı doktora gorunmemı soyledı gıttım baktırdım cok sukur bı sıkıntı cıkmadı hap verdı hergun tam sekılde alıyorum ve her ay kan tahlılıyle kontrol altında tutmamız gerektıgını soyledı bebek ıcın cok onemlıymıs
Susam06 Kbrbydk Doktorum düşük dozda ilac verdi hergün yarım yarım ic dedi . Bide endokrin'e görün dedi canım .
Kbrbydk Susam06 aynen iyi olmuş. Endokrin de takip edilirseniz çok daha faydalı olur. Geçmiş olsun👍😍😍
Susam06 Liliz İçim rahatladı cok korkmuştum daha da yükselirse bebeğe bisey olur diye ama çoğu kişi yaşıyomus anladığım kadarıyla . Tesekkur ederim canım 😊
Zemree28 İlk 3 ay benimkide yüksekti, İlk 3 aya bebeğin troidi çalışmaya başlamadıh8 için anneninki fazla çalışıyor ve yüksek çıkabiliyormus benimki ilk 3 ay ilaç olarak değil doktor takibindeydi 3.aydan sonra normale döndü içinizi ferah tutun inşallah bir sıkıntı yoktur 😌