Kizlar açlığım 82. Glukozu ictikten sonraki 1 saatte 112 çıktı en son kan alımında 98 çıktı.. Doktorum makarna ve pilavi yasakladi tatlıları yasakladi ve asiri meyveyi yasakladı. Ben zaten cok meyve yiyen biri değilim günde en fazla 1 elma 1 portakal yani.. sizce şekerim cok mu çıkmış anlamadim ben ilk kez şeker konusunda bisey yaptim bilgim yok çalışıyorum diye annem gitti sonucumu almaya doktor bunlari söylemiş