d190516 Asli1453 14 hafta gibi öğrendim kendi doktorum olmadığı halde yüzde yüz erkek dedi sonuç şu an oğlum 6 aylık 🐣
seymaemree Haftada gördüğünü ama söylememenin daha doğru olduğunu söylemişti doktor yanlışlık olabiliyormuş 🙈 Ben 16. Haftada öğrenmiştim ☺️
ilaydasarisoyy Asli1453 doktor gorur ve kesin emin olursa soyluyor canim yani bende oyle olmustu %85 90 kiz dedi yarin gidicez kesinlesicek sanirim gosterirse bakalim ne dicek :)
oygenkubra Asli1453 mesela bizde 12+4’teyken doktor tahminim var dedi ama biz söylemesini istemedik . 16. haftada kesinleştiğinde cinsiyet partisi ile öğrendik ki ilk tahmini tutmamış mesela .iyi ki öğrenmemişiz o zaman
Edolili 13 haftadan beri gitmediğim özel hastane kalmamıştı, bi erkek bı kız en son sıkıldım dedimidi ayrıntılıyı bekleyeceğim 21 haftamda öğrendim netleşti