Gamzemeryemm Nasıl gidiyor şikayetleriniz neler kaç haftalıksınız ve kilolar ne alemde hem sizin hem bebişlerin 😇💕
Twinsmother Gamzemeryemm 35+4 haftalık çift yumurta ikizlerinle gün sayıyoruz 🙂 17 kilo aldım Şu ana kadar 🙂 bebekler biri 2.500 diğeri 2350 🙂 geçen hafta gelmek istediler öyle ufak bir sıkıntımız oldu şimdi iyiyiz 🙂 çabuk yorulma,bel ağrısı ve sık idrara çıkma gibi şikayetlerimiz oluyor 🙂
M123 BEn daha çok yeniyim 10 haftalık çift yumurta ikizi bulantılar biterse şükür bir sıkıntımız yok 😍
Gamzemeryemm Ayyy az kalmış kavuşmanıza desenize Rabbim sağ sağlim gelmelerini nasip etsin kiloları gayet iyi inşallah kuvez sıkıntısı çekmezsiniz 😍 bende 26+6 haftalık çift yumurta kızlarım toplamda 10 kilo aldım bebişlerin kiloları da geçen hafta 810-776 gramlardı 😌 son bir haftadır karnımda sertleşmeler yumruk şeklinde heralde kasılma demek erken Doğumdan korkuyorum yarın yine gidicez ve çok hareketsizlerdi çok korkuyordum ama bugün baya keyiflilerdi maşallah 😍😍😍
Twinsmother Gamzemeryemm o kasılma olayını mutlaka söyle doktoruna önemliymiş o. Bende ihmal ettim erken geliyorlardı 🙂 hepimiz yavrularımızı alırız kucağımıza sağlıcakla inşallah 🙏
Keremerve 18 haftalık çift yumurta oğluşlarımı heyecanla bekliyorum. 4,8 kilo aldımm şimdilik kuzularım 141 gramlar. Sırt ağrısı ve şişkinlik probleminden başka bişimiz yok çok şükür. Henüz hareket hissetmiyorum sizler kaçta hissettiniz.?
BarBeyzazer Bizde 10+4teyiz ikizlerimle Allah’a şükür hiç sıkıntı yaşamadım 2 defa bulantım oldu geçen haftalarda o kadar 1 kilo almıştım en son 😊
Zzzzzz Merhaba bizde 20 haftadayız hareketlenmeleri bu haftalarda daha fazla duymayı başladım gece agrım oluyor oluyor belim ağrıyor allahım hepimizin kucağına sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin inşalllaah
Gamzemeryemm Zzzzzz ben hamileliğimin başından beri medipol megaya gidiyorum doğumu da orda yapıcam inşallah ve çok memnunum 😇
EdaMesut Merhaba,biz 12+5 olduk ayrı yumurta ikizleriyiz. bugun tarama testini yaptırdık şükür herşey yolunda ama hala mide bulantım ve bas agrilarim devam ediyor. Yemekte zorlanıyorum Umarım en kısa zamanda biter artık ☺😍🙏🤰🏻👸🏻
Zzzzzz EdaMesut 3 ayımda bulantı ve kusmalarım Yok denecek kadar azaldı fakat dördüncü ayımda da az da olsa devam etti çok fazla takma yemene bak 😁
EdaMesut Zzzzzz Ah keşke yiyebilsem. Masallah sen şanslısın ben kötü haldeyim bu durum sinirlerimi bozuyor 🤦🏻♀️😬😃
Zzzzzz EdaMesut Ben de çok çektim Biray kaynanamda yaşadım.oturup ağladığım zamanlar oldu mide bulantısından dolayı ama çok şükür hepsi geçti inşallah senin de geçecek sabahları genelde yemekten önce haşlanmış patates yiyordum.birde ekmeği kızartıp öyle yiyebiliyordum aç kalmamaya çalış kus üstüne yemeğe çalış.
EdaMesut Zzzzzz haklısın. Çok teşekkür ederim. Kaynanamda uzakta gitmek isterdim. Bu durumlarda insan hep bir büyük istiyor destek için. Zorlucam kendimi Önerilerin icin sagol. Umarım sağlıkla ve kolay doğumla bebeklerini kucağına alırsın 🙏😇
Zzzzzz EdaMesut amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah seninde bulantılarının bitmesine çok az kalmış sabret büyüdükçe tekmeleri hissettikçe hatırlamayacaksın bile bu günlerini inşallah ☺