Tulayacelya canım hergün Öğlen 12 ile 4 arasında bir saat öncesinden sıvı alımını kesip yapıyorum ben ama unutma hergün yoksa kaçırırsın bir gün yumurtlama yaşayanlarda var yani bu ay benimde ilk defa 2 gün sürdü yani iki gündür koyu görüdüğün gibi yarın tekrar yapıcam silikleşirse eğer çatlamış oluyor yumurtan ve yumurtlama olduğu günleri ve sonrasında 3 günü değerlendiriyoruz biz😊 hakkımızda hayırlısı olur inşallah canım bu ay sevindirsin Allah bizim gibi bekleyenleri 🙏