34+2 yim bende 33+5 te gitmstim.doktora 2600 gr ve 46 cm di oglusum fakat 3 gundur kasik agrilarim ve bebegin kasilmalari rahatsiz etmeye basladi beni erkem dogum riskine karsi progestan kullaniyorum suanda sag salim evlatlarimizi aliriz insallah kucaklarimiza :)