benimde bazı haftalar inanılmaz yanma oluyo hatta haftada 1 şurup bitiriyorum. ama doktorum şurubun yetmediği etkisiz kaldığı dönem geldiğinde söyle daha kuvvetli ilaç yazıcam demişti. ama şurup yeterli geldiğinden ben talep etmedim dilersen doktoruna danış