efsanemel benimde kızım 38. Haftasında 3100 kg. Bana biraz az geldi genel yorumlara bakarak doktorum önemli olan sağlıklı doğması vs. Dedi ki kilosunun normal olduğunu belirtti hatta şunu da söyledi bebeğim baya baya kanala girmiş ve baskı uyguluyor, kilolu bir bebek olsa normal doğum yapamayız dedi içim rahatladı