Gzmklcasln İlk doğumum normal oldu cok acı çektim.🤭İkinci doğum kolay diyorlar doğruluk payı varmıdır kii acaba ???
Bgmbgm Gzmklcasln valla cnm bende merak ediyorum benimde ilki çok çok zor oldu normal.dogum ikinci kolay diolar da sanmiom 😂 hiç umudum yok kesin onuda zor doguruurum 😂😂 nasip tabii bakalım yaşayıp gorucez
Gzmklcasln MerveHandeSyed Sancı canım cok şiddetliydi ve ıkınmaktan her tarafım kan toplamıştı göz bebeklerim görünmüyordu col zorlandığım için demişti doktor zor bir doğumum oldu kestide hem dıştan hemde içten dikişlerimden dolayı oturmakta güçlük cekyordum. Ee birde doktor karnıma bastrnca kaburgam zedelenmişti kaburga ağrısıda cektim. 😞
SumeyyeYahya Aynen ikinci kolay oluyo diyolar ama bende inanmiyorum. Yine zor dogurcam gibime geliyor. İnsallah ben yanılmış olurum.
SumeyyeYahya Gzmklcasln daha cok varmis ama ikinciler cabuk geciyo son haftalar haric. Benim de 19 gunum kaldi
deletedmom11 Doğuma son 6 haftam kaLdı öğrencez bakaLm iLkinden farkLımı oLuyomuş bende iLkde zorLanmıştm
Gzmklcasln Allahım bütün doğuranları bir avazda doğurmalarını nasip etsin inşallah. Sağ salimm bebişlerimizle evimize dönelim inşallah kolay bir doğum yaşarız inşallahhh
deletedmom11 Gzmklcasln işin asLı ben iLkde cahiLdim sancıya nasıL dayanıLır nasıL hafifLetiLir açıLma oLması için nasıL haraketLer yapıLır ne biLim hiçbişi biLmeden haybiye doğurdum aşağıya atıLan dikişin biLe atıLdığını neden kesiLdiğini dikiLdiğini hiç biLmedim odama geçince duydum kesimişLer dikmişLer uyuşturmadan yani hissetmemişim biLe ama bunda herşeyin farkındayım üstünden 6 sene geçti doğumun bakaLm nasıL oLcak az kaLdı bekLiyoruz bakaLm
Gzmklcasln SumeyyeYahya Allah yardımcın olsun inşallah sağsalim kavuş bebeğine doğumun kolay geçer inşallah eğer aklına gelirsem o telaşlarda bana yazarsın 😊
SumeyyeYahya Gzmklcasln amin canim insallah hepimiz bir avazda kurtulur hayirlisiyla kucagimiza aliriz bebislerimizi 😄
Gzmklcasln deletedmom11 Evet şimdi neler olcağını kestire biliyoruz Allah yardımcın olsun canım kolay bir doğum olsun inşallahh
GamzeIleri Benim ilk inanılmaz zor çooook zordu , hala acısı aklımda ,16 yı geçtiği halde, bu doğumumu normal ama epidural normal isticem inşallah
Gzmklcasln GamzeIleri Bende onu düşündüm ama karşı komşumuz ikinciyi öyle yaptı ama doktor demiş vurmaylım iğneyi açılman hızlı olmuş o iğnenin etkisi yarım saatte geliyorumuş iğne etki etmeden kızını dünyaya getirmiş 😀
deletedmom11 Ysfnannesi neresini anLatayım biLemedimki meseLa nesini merak ediyosunuz sancı azaLsın diye duş yapma imkanım war pLates topunda zıpLamak bebeği kanaLa iyice inmesini sağLıyo yada açıLma 5-6 oLana kdr kendi ewimde çekeceğim için daha rahat oLurum büyük ihtimaL birde müzik dinLemek kendini müziğe wermek baya sancıyı geçiştiriyo çünki müzik dinLedikçe hareket ediyosunuz we sancıda kasLar hareket ettikçe az hissediLiyo birden yükLenen sancıyı koLay atLatmayı sağLıyo başka ne merak ediyosunz
deletedmom11 Gzmklcasln aynen bekLeniLen şey beLLi o yüzden rahatım beLkide başıma geLeceği biLiyorm tecrübeLiyim
GamzeIleri Gzmklcasln bilemiyorum ama ilk bir saatlik sancıyı çekiyormuşsun daha sonra 4 cm açıldığını görünce epidural yapıyorlarmış. Tabi burda hastahane ve dr çok önemli bence. Denemden bilemicez artık Rabbim yar ve yardımcımız olsun hepimizin 🙏