Mervekertisci Elhamdülillah çok şükür ben çok iyiyim🙏🏻 Nazar değmesin☺️ akşam artık gün sonu şişmesi oluyor, uykularım gayet iyi gidiyor,gece wc için kalkıyorum 1-2 defa, ama geçen haftalarda bende sizin gibi olmuştum.1 -2 damla idrar için wc gitmek igrenç bişey,ama idrarda az intehap çıktı ondanmış,bide suyum fazlaydı baskı yapıyodu,normale döndü şükür.Su içmemzlik yapmayın aksine çok su için düzeliyo,