Hfzrmysa 39+1 haftalık hamileyim. Bebeğim erkek normale göre 6 günüm var ama babannemler filan karnın yukarıda nerden baksan 15 gün var doğumuna diyorlar karnı yukarda olup da sonradan inen var mı nasıl olur bu süreç işk bebeğim tecrübesizim
Meliha_nur Hfzrmysa canim benim ki indi ama ben catı muanesi oldum bugun bana oyle diyorlar di son anda inebilir dedi doktorum hatta 1.bucuk cm acilmam var 3 gun sonra yine gidicem
Eceveannesi Hfzrmysa aman boşver kız onları eski şeyler onlar sen doktoruna bak onun dediği doğru cikar
Hfzrmysa Doktorum beni çatı muayenesi de yapmadı boyun 1.50 olsa minyon olsa yapardım sen doğurursun dedi bana sinir oldum 🙄
Meliha_nur Hfzrmysa aaa oyle sacmalik mi olur ya belki uygun degil uygunda kilosu fazla belki yapazsin ilginv
Gul6100 Demekki o doktor beni gorse sen her turlu dogurursun diye gerekli bile olsa sezaryene almaz. Boyum 1.80 kilomda 70 😄🤣🙈
Meliha_nur Gul6100 yani sacmalik ya uygun olup olmadigini bilmesi gerek ben cati oldum ama 4 ustune de yapiyorum sen onu doguramazsin bebegin zayof cok rahat dogurursun dedi
Gul6100 Meliha_nur o birtek bebegin kilosu ile alakali degilki. Cocugun omuzlari genisse bas cevresi biraz daha buyukse cati normal olsada bazen bebek gelemeyebiliyor allah korusun takilabiliyor. Cati muayenesi onemli kesinlikle ama bebekte uyumlu olmaliki dogum kolay olsun. Yoksa 10 cm aciklikla 3800 gram bebek normal dogmadi sezaryene alindi gecen gun bi arkadaş yazmisti .
Gul6100 Meliha_nur saglikla gelsin minik yavru insallah . Hangi dogum sekli olursa olsun onemli olan anne ve kuzular 🙏🤗
Hfzrmysa Meliha_nur ben normalde balıkesirdeyim de doğum için ıspartaya geldim annemlerin yanına bende diyorum acaba başka doktora mı gitsem boynuma kiloma göre doğum yapabileceğimi söylüyor bana bide bence yaparsın diyor benceyle iş mi yapcacağız🙄😂