Detaylı ultrason ile bebeğin tüm organlarını inceliyorlar, ilerde çıkabilecek sıkıntılara karşı uyarıp şimdiden önlemini alıyorlar. Ben yarın yaptırmaya gidiyorum yakınlardaki en iyi doktoru bulduğuma inanarak. Devlet hastanesine de gitmeyin imkanınız varsa, burda okuduğum kadarıyla hiç ilgilenmiyorlar, şansınız varsa iyisine denk geliyorsunuz. Kesinlikle yaptırın.