Eğer erken doğum riskin yoksa biraz daha bekle bence canım 30. Haftamdayım 1-2 hafta daha beklemek istiyorum iyikide beklemişim 25. Haftamda çok ufacık Karnım vardı şimdi baya büyüdü sonuçta doğumdan sonra uçup gitmiyor o karın ona göre düşünmek lazım