Hanimlar 35+5 haftalik hamileyim bugün ilk nts günüm ama ben böyle 1 haftadir sanki acilmam olmus gibi hissediyorum genişlemiş gibi sizce psikolijik bi durum mu boyle hisseden var mi yada böyle hissedip doktora dediginiz de gercekten açılmaniz olmuşmuydu ?