Hanımlar kolastaz da kaşıntı sadece ayak ve el tabanlarında mı oluyor? Yada her gece mutlaka kaşıntı oluyormu? Benim bazı geceler çıldırma boyutuna geliyor,karnım,göğislerim ellerimin üstü,ayak bileklerim,ama tabanlarda kaşıntı yok, bazende hiç kaşıntım olmuyor. Bu arada 29+4 üm.