Merhaba arkadaslar şuan 23+2 hamileyim ve hiç birsey almadim ALLAH izniyle bir oglumuz olacak cok az ne alinacaklardan bilgim var fakat detayli bilmiyorum sizce biberon olarak ( cam) olaninimi secmeliyim yoksa( pilastikmi )bide marka olaraktan sizce hangisi yardimci olurmusunuz (Philips Avent ) ( chicco )