AyaYlmazYldrm Eaa_00 ogluma ilk 2 ay uni beybi yeni doan aldim snra elime ne gecerse bu bebegimdede oyle yapacagim
Ebru52 Eaa_00 bebelandin yeni dogan ıslak mendilleri var onlar gayet iyi içerisinde zararli madde vs yok instagramda mühendisin oğlu diye bir sayfa var o araştırıyor hepsini bende ordan bakıp almıştım şokta satılıyor fiyatida gayet makul
Happyprincess Eaa_00 herseyde katkı maddesi var bende araştırdım kafayı yiyecektim. En son sleepy yenidoğana karar verdim. Eğer sleppy düşünürsen şuan Joker de indirim vardı tabi bitmediyse. Bu sabah aldım 12 li 480 yaprak
Eaa_00 Happyprincess evet Jokerde tükenmişti trendyolda da indirimde ordan aldım bende 12 li sleepy natural
Eaa_00 Kdzynp bende çok kişiden memnun olduğunu duydum tabi biraz da bez ve bebeğin cilt yapısıyla alakalı pişik
Ksnmzz Eaa_00 ıslak mendil tercih etmiycem hemen hemen 3-4ay kadar pamuğu ıslatıp onunla silmeyi yada gerektiğinde yıkamayı düşünüyorum sonrasında ıslak mendile geçicem.
Ygmroglcn Eaa_00 canım instagramda muhendisinoğlu var gir bak içerikleri tek tek var ben sleepy natural alıyorum
Drym Eaa_00 ebebek baby me çok güzel birde instagramda mühendisinoglunu takip etmeni öneririm ürünlerin içerigini anlatıyor
Azrazerin Eaa_00 ben doğum yaptığımda Özel hastanenin kendi bez ve ıslak mendilleri vardı onları veriyorlardı unibaby ıslak mendildi biz sıkıntı yaşamadık onunl devam ettim