Kubraaa1 Lfrgdn Ben adetime 4 5 gun kala gittim eczaneden erken gebelik testi aldim yaptm cikti kan verdim 113 cikti persembe gunu randevum var insallah
Lfrgdn Kubraaa1 hadi hayirlisiyla kucaginiza alin insallah darisi basima 🙏🏻🤗 siz artik hamissiniz hamilelerin duasi kabul olurmus benim icinde dua edermisiniz allah bizlere de nasip etsin insallah 🤗
Hnfth Kubraaa1 mrb hangi testi aldınız acaba ben 7gün kala yaptım sanırım biraz erken yaptım çıkmadı comfort marka almıştım
aysegul-2509 Lfrgdn rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah ovulasyın testin varsa onunlada takip edebilirsin hamilelik varsa adet gününe kadar gittikçe koyulaşıyo benimde öyle olmuştu ikinciyi yumurtluyorum sandım hatta kendimle dalga geçtim tavuklara benzedim diye 😂
Busracetin aysegul-2509 gebelik icin takip ettiginiz ovulasyon testinizin resmi var midir , atabilirseniz cok guzel olur 🌸
Elfnz ### Lfrgdn Adetim 3-4 gecikmisti. Bhcg 190 cikmisti. 2 gun LH yukselisi 3. Gun catlama dersek 18 gun sonra cift cizgiyi ayni aksam kanda gordum ❤️🐣
01merve14 Lfrgdn ben 3 haftalıkken öğrenmiştim idrar enfeksiyonu nedeniyle acile gitmiştim orda serum takmadan korunmayı bıraktım ben gebelik test iyapabilirmiyiz dedim 06cikmisto kanda 3 haftalikti daha sonra kan takibi yapıldı bi hafta
01merve14 Lfrgdn evet acil doktoru bebek varda diyemem yokta diyemem dedi 2 gün sonra kadın doğum doktoruna gittim tekrar test verdim yukselmisti
Snszasla Bzbzbz gerçekten mi ben im de adet im iki gün geçti birhaftadır da kahverengi lekelenme yaşıyordum ara ara bugün kan verdim şimdi sonucu aldım 0.1 çıktı ben anlam veremedim ya
Mrckckr94 Ben adetim iki gün geciktiginde test yaptığımda öğrendim sonra kan testi yaptırdıgımda 3204,5 ti değerim 🙂
Anneyim Lfrgdn cok şaşırdım 8 gün gecikti 2156 degerim 7 gün sonra tekrar yaptırdım 10. 000 bin olmuş perşembe günü doktora gidecem inşallah zar zor randevu alabildim