sryvzozgn Ikinci düzey ultrasonda 20+3 de girmiştim sonra doktorumuz bir perinatolog uzman görmesi lazım dedi ve geçen hafta istanbula perinatolog uzmana geldik Bahçelievler memioral hastanesine. Doktor bey iki saat ultrasonda baktı ve bebeğim tüm organları ve herşeyi normal beyin sivisida şuanda sınırda ama şuan bir riski yok takip edilecek dedi birde enfeksiyon testi istedi çarşamba günü testi yaptırıcam oda 15 güne sonucu belli olurmuş. Beş hafta sonra dedi o zaman yani 26. Haftada tekrar o ikinci düzey ultrasonda farkeden doktorumuza gidicez ve tekrar ölçüm yapılacak canım. Herşeyi normal olduğu normal doğma ihtimali çok yüksek ama ilk duyduğumuzda eşim ve ben çok üzüldük ama ben kötü hiç bir şey hissetmiyorum Allahım izniyle bebeğim sağlıklı olarak dünya gelecek hissediyorum. Birde şey dedi doktor önümüzdeki haftalarda azalma ihtimali yüksekmiş beyin gelişimde olduğu için önemli olan o ölçümün yükselmemesi aynı kalsada sıkıntı yokmuş. Birde genetik yapıdansa olabilir dediler babasının kafası biraz büyük olduğu için 🙈🤗 Herşey Allahtan moral çok önemli ilk iki üç gün çok üzüldüm o perinatolog doktorumuz çok iyiydi içimiz rahatladı eşimle takip edilecek ama biz kötü düşünmüyoruz üzülüp bebeğimi uzmenin anlamı yok. 26. Haftada belli olucak yani 4 hafta sonra. Dua edersiniz kızıma sevinirim. 🤲