2712_ Merhaba ben en son 6 ocakta hasta oldum adetime daha 2 hafta falan var hamilelik takibinde 4 haftalık gebe gibi görünüyo ama kan testinde çıkarmı acaba bebek rahme düşmüşmüdür lekelenmem daha olmadı
Berfin_kycn 2712_ evet kan testinde 3 haftalk olsa bile çıkar ama bence o kadar acele etme biraz adetin geçsin sonra çıkmazsa üzülürsün
inancin_annesi 2712_ lekelenme herkesde olmaz bende hic olmadi. Suan 12 haftalik hamileyim. Siz adet gununuz gecince hemen yapin testi cikar zaten
Esranur2 2712_ bn 2 ocakta adet olmuştum bidahaki sefere 26 ocakta adet olacktim ve ve 2 -3 gün geçince hamilelik testi yaptım çıktı çıkınca kan verdim kandada çıktı suan hamileyim
2712_ Berfin_kycn 14 şubatta süpriz yapıyım dedim oyüzden tes yapıyım dedim amanozaman bikaç gün daha bekliyim 1 hafta kadar falan
Berfin_kycn 2712_ aynen 14 şubata yakın yapın ozmn testi gerçekten çok güzel bi sürpriz olur gebeyim ben dualarm seninle inşallahhh test pozitif çıkar gebe kalırsın inşallah😍