HalimeKaraaslan olur mu ya, 180 lere çıkanlar oluyor o ne biçim doktormuş seni telaşlandırmış. Kız mı bebek? Kızların kalp atışları sanırım biraz yüksek oluyor. Ayrıca o ritim değişkenlik gösteriyor onu da söyliyim. Ben nst ye giriyorum bi 130 lluyır bir 160 oluyor. Değişiyor yani korkma içini rahat tut