Mervedumankaya Kızlar 20+2 bi kaç gündür su gibi akıntım oluyor bazen ortası beyaz kenarları sulu oluyo amniyo sıvısı değildir dimi 🙁 başına gelen var mı
Suheda Mervedumankaya benimde ayni oluyordu ic camasiri islatiyordu biraz enfeksiyon çıktı bide mantar icin fitil verdi doktor duzeldi cnm doktora görün bence
Clover Mervedumankaya ben de hep oyle sandım ama hamileligim boyunca bende de vardı. B group strep diye bir bakteri ben de pozitif cikmisti drum ondan olabilir demisti istersen kontrol ettir. Eger cok endiseliysen ph kontrol et sıvının. Ben hep oyle yaptım.
NaimeYilmaz Mervedumankaya olabılır bır akrabam o sekılde bolca dınlenerek gecırıor haftalarını sızıntı var ama azalma yoktu bır doktora gıdın mutlaka enfeksıyonda olsa cok zararlı bebege
Fatmayusuf Bnde enfeksiyon için fitil kullandgmda bnmde su gbi akntm olmustu çok korkmustum fitilden sonra basına böyle bsey gelen var mı
Hanlias Mervedumankaya benim hamileliğimin başından beri sulu ve süt kesiği gibi doktorum bitkisel içerikli fitil verdi kulandım ama geçmedi kaşıntı yok o yüzden böyle devam ediyorum sizde kaşıntı falan var mı?