Zeyk seda_gms87 34.haftam bitmek üzere. Ümit Hastanesi'nin kursları ve seminerlerine katıldım ben. Ama şöyle bisey var ki Nihat bey doğumu 37den önce yaparsam anı birşey olursa şehir Hastanesi'nde yapmamı önerdi yenidoğan ünitesi en iyi hastane Eskişehir de orası diye. 37den sonra olursa şayet yunus emre de doğur çünkü burası çok yeni ebeler çok iyi ve odalar çok güzel demişti. Ümit hastanesini de seviyorum ama ciddi bişey olsa orası da hep devlete yönlendiriyor diye kafam hep karışıyor 😬 bende Eskişehir başlığı gördüğüm her posta dahil oluyorum 🙊
Ztbr Rumis öncelikle merhaba ben ümit hastanedi seda deniz ışıklar a gidiyorum normal doğum yanlisi ve benim dogumumda dikissiz olsun diye masaj fln yaptı takibim başka doktorda şehir dışında olduğu için Seda hanım girdi dogumuma gerçekten çok ilgili bı doktor yine hamileyim hamileliğimin başından beri bu sefer ona gidiyorum çok ilgili tatlı dilli bı doktor bu sefer dogumhaneden yürüyerek çıkmayı planlıyorum oda yaparız sen iste yeterki dedi bakalım😍
Ztbr Zeyk Talat bey direk normal dogumcu zaten ama insanı urkuterek konuşması beni kendinden doğurmuştu ilk dogumumda bı kez ona gittim ben normal doğum düşünüyorum sizin fikriniz nedir dedim bana sancı anı sezeryan doye tutturma sakin asla yapmam bı kere ağzından normal doğum istiyorum çıktı bı kere fln diye sert bı uslupla yaklaştı korktum bidahada gitmedim 😂 biraz kahve ağızlı bı doktor gibi geldi acikcasi
Zeyk Ztbr bilmem benimle hiç öyle konuşmaları olmadı gayet tatlı dilli güzel konuşan. Cana yakın bir doktor oldu hep hamileliğimin başından beri gidiyorum. Hiç memnuniyetsizlik yaşamadım. Normal doğumu desteklemesi de ilk etapta heleki özel hastanede güzel bir davranis. Talihsizlik yaşamışsiniz. Kötü olmuş sizin için
Ztbr Melisa9611 önceden evet çok ilgiliydi fakat ikinci hamileliğimde bı kez gittim ilk hanileligimde 9 ay ona kontrol oldum şehir disindaydi dogumuma giremedi ok ncidede onu secicektim kese kenarında kanama gördü 10 gün sonra kontrole gelymmi dedim gerek yok telefonla bilgi veririm dedi sanırım hastaso çoğalınca tavrı degisti seda deniz ışıklara gidiyorum çok memnunum
Ztbr Zeyk kesinlikle bı kez gittim zaten belki bı derdo vardı o gün bilemedim 😂 ilk oturdum 11+2 fln di gittiğimizde sanırım bana baktı eşime baktı cinsellikte problem yok içine bosalabilirsin dedi biz şok 😳 daha ultrasona fln sokmamisti bidahada gitmedim😂
Ftszgn Kesinlikle tanser bey i oneririm haftalardir bana normal dogum diyor,rahim agzimda dikis var sezeryan yapalim diyebilirdi,ben cok memnunum
Medineygn Rumis özel gurlife hastanesi mahmet zafer tiftik kesinlikle öneririm sekreterinden hemşiresine kadar herkes çok samimi arkadaş bile olduk sekreterlerle çok tatlı anlayışlı bı doktor işinin uzmanı gerçekten internettende bakabilirsiniz 😊normal 3000 sezaryen 3500 epidurali bilmiyorum muane ücreti şuan 80 yılbaşından sonra zam gelmedi şuan fiyatlar bu şekilde 😊
Melisa9611 Medineygn bende bu ay kendisine gitmeyi düşünüyorum telefondan falan iletişim halinde olabiliyor musunuz
Larinnaz Medineygn merhaba,yeni okudum yazınızı,hala buralardamısınız acaba ?doğum yaptınızmı?gür lıfe dan memnun kaldınız mı?
Rumis Hepinize önerileriniz için teşekkür ederim ama bayan doktor düşünüyorum yazmayı unutmuşum 😄 önerisi olan var mı
Ulkuoz Mntpl eşleri içeri almıyorlar aynı anda 3 kişi var içerde ama benim bebegimle ilgili sıkıntıyı farketti tugba yuvanç a gitmiştim. Özel hastaneye de aynı anda gidiyordum ordaki doktorum anlamadı. Şimdi tıp ta doğum yapmam gerekiyor. Doğum sonrası yoğun bakım şartları nedeniyle.
Burcu2626 Rumis ben batıkent ümit hastanesin de Murat Şenola gidiyorum doktorumdan cok memnunum degerlendirmek isterseniz aklinizda bulunsun
Burcu2626 Melisa9611 eger doktorunuzu degistirmeyi dusunuyorsaniz Murat Şenolu k3sinlikle tavsiye ederim