Kivanburak Kızlar 40 hafta olduk bugün biz ama oglumdan ses seda yok gelmiyor. Ama karnimd oynuyor hissediyorum. Ama duya aa 40 hafta olmus oksijensiz kalir doktora git diyor. Doktor bana çarşamba günü gel demisti oysa.
Bahar2 Kivanburak bende bugün 40 hafta oldum hiçbir hareket yok midem de o kadar kötü ki sürekli mide asidi boğazıma çıkıyor yanıyor randevum yarın sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alsaydık yavrularımızı galiba çok yoruldum 😕
Kivanburak Bahar2 amin inşallah. Bebek aşağı indiğinde mide yanması geçer diyorlar ki benim de bebek aşağıda ve dönmüş mide yanmasi yaşamiyorum