Ben hastane için hiç birşey yaptırmayı düşünmüyorum yani elimde ki parayı ona harcayacagima çocuğumun başkabir ihtiyacını karsilrim diye düşünüyorum belki maddi durumdan dolayı böyle dusunuyorumdur bilmiyorum ama sonuçta hastanede bir tek ben eşim ve ikimizin annesi olacak genelde ziyaretler eve yapılıyor ve ilk 40 gün kimsenin ziyarete gelmesini de uygun bulmdigim için böyle düşünüyorum 😊