Arkadaşlar 37+1 gebeyim. Karnım çok aşağıya indi. Çorap bile giyemiyorum kendi başıma. Bebeğimin poposu göbek deliğimin biraz üstüne denk geliyor. 2 gündür gün içinde sıklıkla poposunu ittirip aşağıya baskı yapıyor ve sanki isal olmuşum yada mide spazmı geçiriyormuşum gibi bi ağrı yaşıyorum. Açıkçası 39. Haftadan önce doğurmak pek istemiyorum ama bu kadar baskı yapması sanki geliyorum ben diyormuş gibi bi hissiyat veriyor. Özellikle tecrübeli annelerden ve benim gibi doğumuna az kalanlardan fikirlerini istiyorum. Bu normal süreç mi yoksa bunlar doğum heran olabilir tepkileri mi?