Kızlar merhaba dün gece kramp gibi bi sancı girdi acile gittik alttan baktı ebe ama açılma yok dedi bugünde randevum vardı doktor bebek iyice asagı inmiş erken doğum olabilir dedi dogumhaneye gonderdi yine baktılar akıntın çok ve enfeksiyon var dediler çocuğa bi zararı okurum ki acaba böyle bişey yasayan varmı acaba 😔