Zynp01 ben 27+4um en başından beri bana da oluyor hatta ilk başlarda bende aynı sizin gibi kanama mi diye koşturuyordum lavaboya, ama zamanla alışıyorsun, geçmiyor. Bende herhangi bir enfeksiyon vb. yok. Doktoruma sorduğumda koku olmadığı sürece bir problem olmadığını söylemişti. Ama aklınızda bulunsun kahverengilik olursa sakin ihmal etmeyin.