Saryamom Hayır alakası yok her bünye bir olmaz bende
Saryamom belkide olmuştur. 3 haftadır gitmedim ama. Zaten bebegimimi hissettim diye hissenlere sordum ama gaz olsa vs olsa bılırdım normal de olanlardan farklıydı ve kımde duyarsam aynı hısleri anlatmıştı