Kızlar 39+4 günlük hamileyim şimdiye kadar omepa v balık yağını kullandım ama bebeğim yeterli kilo almadı haftasına göre geride şimdi regenesis max kullanmaya başlıycam netten baktığım kadarıyla bebeğe kilo aldırıyormuş sizce günde 2 tane alsam bir zararı olur mu çünkü doğuma çok az kaldı ne kadar kilo aldırsam o kadar kâr 😣