Rumeysaaa67 Merhabalar bütün anneler inşallah kolay dogum geçirir ve sağ sağlim yavrularınızı kucagınıza alırsınız inşallh🙏🙏 büyük ihtimalle bugun sezaryen olucam 38 haftalık gebeyim açılmam yok bebek 4 kilo 200 gram lütfen bana dua edin 🙏🙏🙏
sonsuzadek Rumeysaaa67 sağlıkla gelsin minik kuzu🙏🏻 yeme düzeniniz varmıydı ne kilo aldırır bebeğe canım?
Osgem2019 Rumeysaaa67 yani devletten de değilde daha doğmadığını düşünsenize 40 a kadar çok kilolu tabini sezeryan olur nasıl kendilerini de sizi de riske atsınlar ki doktorlar
Fatmanur_yakup17 sonsuzadek canım muz kaşar peyniri ben 35 haftalık hamileyim kendim kilo al almadım ama bebeğim maşallah 3 kilo haftasına göre iri
2kizanasi Sağ salim kucağınıza alın inşallah hayırla gelsin 🥳 İri bebek olunca illa sezaryene mi alıyorlar? Yoksa sizin açılmanız vs yok diye mi öyle? Banada 4 üstü falan doğar dendi ta şimdiden 🤦 sezaryen en son istediğim şey, son çare olsun diyorum yani.
Fatmanur_yakup17 Rumeysaaa67 canım ilk gebelik se eğer riske atmak istemiyorlar bebeğin başı çıkar ama omuzlardan asılır sa sakat kalma ihtimaline karşı sezeryn deniliyor Allah korusun
Rumeysaaa67 Fatmanur_yakup17 sezaryen dedi devlet hastanesi simdi 1 hafta bkliycez diyor bnde özele gitcem yarın direk alırlarmı acaba aç gitsem
Rumeysaaa67 Osgem2019 sezaryen deyip alcaz demişlerdi şimdide 1 hafta yatırcaz diyorlar saçmalık yarın özele gitsem direk alırlarmı
Osgem2019 Rumeysaaa67 4200 demedin mi benim annem hemşire ebe bayılır valla beni öyle bekletseler siz isteyin sezeryan belki alırlar tehlikeli değil mi ya 4200 3700 olursa diye korkuyorum ben
Fatmanur_yakup17 Rumeysaaa67 canım ne kadar içinde durursa o kadar iyi olur bebek biraz dhaa gelişir zaten kötü bişey görseller alırlar
Fatmanur_yakup17 Rumeysaaa67 ay kız benimki de kilolu daha kolay toplanırlar zayıf bebeğe göre doktor risk görse zaten alır