Kızlar merhaba,
27 ocakta koyu çizgiyi gördüm. 30 ocak hafif silik, 31 ocakta silikleşti. Testi yapmaya devam ettim her gün kırmızı çizgi çıkmaya başladı. Bugün yaptığımda t çizgisi daha baskın çıktı. C ile aynı anda belirdi ve kıpkırmızı oldu. Tekrar mı yumurtluyorum. Başına böyle bir durum gelen varsa yardımcı olabilir mi? Regl günüm 9 şubat. Hem birgebeningünlüğü hemde laboquick ile takip yapıyorum.
Fotoğraf ekliyorum.
https://hizliresim.com/va0W4z
resimag.com/i/5804c6a9398