Ceylan123 Arkadaşlar 35 haftalık gebeyim vajinamda çok ağrı, ağırlık, bıçak batması var normal mi yaşayan var mı
Kbrbydk Ceylan123 canım bende dün post açtım ama yazan olmadı. Bende de var. Baskı çok, ağrı var yuruyemiyorum fazla. Bende dikiş de var kanala mi giriyor acaba dedim. Çatı kemiğinin sol tarafı ağrıyor çok😥
Mebos Ceylan123 o ağrı bendede var sanırım artık aşağı çok baskı yapıyorlar benimde pelvis kemiklerim ağrıyor yürürken bacaklarımı bir araya getirdiğimde felan yatağa yatarken kalkarken oluyor sizinkiler baş aşağı döndülermi
Zynpylmz1 Ceylan123 26. Haftadan beri o ağrıyı acıyı çekiyorum şuan bende senin gibi 35 haftalığım ve daha da arttı artık kalkarken ağlayacak vaziyete geliyorum bebeğim hep aşağıda olduğu için dayıyor kendisini oraya beni mahvediyor doktorum da baktı herhangi bir sorun yok aşağı baskı yapıyor bu dedi yayılmış yatıyor yani rahat rahat 😅 yapabileceğimiz bir şey yok o doğana kadar böyle dedi yani Allah yardımcımız olsun eğer ekstra bir sıkıntınız yoksa her şeyiniz hazırsa çok küçük hareketler yaparak yürüyün onun dışında yattın mı kalkamak kalktın mı yürümek çok zor oluyor
Ceylan123 Kbrbydk Kbrbydk sanırım baskı yapıyor baş aşağı pozisyon aldığı için yürütmekte de zorlanıyorum çok ağrı oluyor vajinamda
rumeyssa ben 30 haftalıkken bi ara ayağa kalkamıyordum alt kemiklermin ağrısından magnezyumu ikiye cıkarttı doktorum şimdi de ağrım var ama dayanabiliyorum. çatı ağrısı normal sanırım
Ceylan123 Mebos evet sanırım dediğiniz gibi şuan baş aşağı yatarken dönerken yürürken kasılarak hareket ediyorum
Mebos Ceylan123 benimkide 29 haftadan beri baş aşağı dönük bu hfta iyice zorladı dün akşam yataktan kalkamadım ağrıdan kasılma olarakmı onud kestiremiyorum ama baya ağrı var
Kbrbydk Ceylan123 evet benimkide baş aşağı bayadir bu kadar baskı olmuyordu ya kilosu artıyor ondan mı acaba🙄
Ceylan123 Zynpylmz1 teşekkür ederim. Kesinlikle isyan etmiyorum baş aşağı olmasından başka ne isterim ki zaten doğum pozisyonu alması çok mutlu edici herşeyin yolunda olması