Merhaba kızlar 💁♀️
Öncelikle beni artk bi cogunuz biliyonuz bende pko var. Ben geçtiğimiz ay clife macun kullanıp ovulasyon testi ile yumurtlama mi gordum çatlağınıda gördüm catlamanin 7.günü bugun bilmiyorum ama psikolojik olarak mi bende anlamadm kasıklarmda inceden bi sızı hissediyorum 3gundur adet ağrısı desem adet gunumede var catlamadan sonra bu sekilde belirti yaşayıp hamile olduğunu anlayan var mi bide gebelik testi ne zaman yapilmali biraz uzun oldu hakkınızı helal edin cevapları bekliyorum 🧚♀️😍