Kızlar aslında tüp bebekle hamileyim doktorumu değiştiricem gebelik takibi için bşka doktora gidicem 10 haftalık hamileyim şuan deneme yanılma yöntemi kullanıcam aylin hanım bana soğuk gelsede tecrübesidine daha çok güvendiğim için ilk muaynem için ona randevu aldım aranızda aylin hanıma gider daha önce orda doğum yapan var mı